Recent toegevoegd
Sluiten
Geen producten gevonden...
Retour & Garantie

Retourneren

Je kunt (een gedeelte van) je bestelling binnen 30 dagen nadat het door de bezorger aan jou of aan een door jou aangewezen derde is afgeleverd.

Het product dient 'wanneer redelijkerwijs mogelijk' onbeschadigd te zijn en in een originele verpakking verpakt te zitten. Wanneer u meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan (om te kijken of u het wil houden) en dat daardoor schade aan het product ontstaat, mogen wij de waardevermindering die daardoor ontstaat aan u doorberekenen.

Het pakket dient binnen 30 dagen na bekendmaking van de herroeping, aan ons geretourneerd te worden. Voeg de pakbon of een notitie toe, zodat wij weten van wie het pakket afkomstig is. 

Het retouradres is:

ohmyflowers.nl
Jan Wiegersstraat 43
1328 DT Almere

Zodra je retour bij ons binnen is, ontvang je hier een bevestigingsmail van. Het bedrag zal zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding worden gecrediteerd.

Een retourzending is voor risico en rekening van de koper. Dit houdt in dat je zelf de verzendkosten draagt voor het retourneren van het product. Indien de gehele bestelling is geretourneerd, ontvang je de verzendkosten die je bij aankoop van het artikel hebt betaald wel terug. Ook betekent dit dat ohmyflowers.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. Je ontvangt van ons per mail bericht als je retour bij ons is aangekomen. 


Wettelijke garantie

Voor al de producten die we verkopen geldt een wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene moet doen wat er redelijkerwijs van verwacht wordt. Als er iets niet in orde is met het product wat je besteld hebt, neem dan contact met ons op via [email protected] of telefonisch met +31 6 57 5000 56

We overleggen dan hoe we zo snel mogelijk een passende oplossing voor het probleem kunnen bieden. Indien nodig, sturen we je een vervangend artikel of onderdeel toe.  


Heb je een klacht over je aankoop?  

Mocht er onverhoopt iets niet naar wens zijn, dan kun je een email sturen naar [email protected]. Graag ontvangen we het bestelnummer en een duidelijke omschrijving van je klacht en een foto. Binnen 3 werkdagen na ontvangst zullen wij telefonisch of per mail contact met je opnemen om te zoeken naar de best passende oplossing. 

Online bestellen
Taal